Blogger Backgrounds

Tuesday, June 28, 2011

Jom kita jalan....

Entry ibu kali ni pasai amin ngan patung-patung yang kat supermarket tu.... Amin memang berkenan sangat dengan ume patung yang ada kat supermarket... Kalu jumpa mesti berhenti sembang ngan patung dulu... Terpaksa ibu tunggu... takpe, demi anak ibu sorang ni, ibu rela tunggu... Sebenaqnya, bapak yang dok tunggu kalu bapak ada... ibu sibuk tengok benda lain.... haha... Tengok tu amin dok ajak patung tu p jalan... Amin kalu nak ajak bapak jalan2 selalu buat camtu la... Amin kenai ka spa yang amin tengah ajak berjalan tu?.... ish2... dah banyak kali ibu pesan, don't talk to strangers kan.... Camne nih?...

Amin dok pujuk lagi patung tu ajak jalan.... Haha... Sampai bila2 pon patung tu x mau ikut amin jalan2.... Ibu sayang amin sgt2.... ummmmuuuuuaaaaahhhh

No comments:

Post a Comment