Blogger Backgrounds

Sunday, June 12, 2011

Ayam penyet...... Sedap ke?

Entry ibu kali ni pasal kita p makan kat restoran ayam penyet masa weekend hari tu.. Ramai orang dok citer pasal ayam penyet nih... Depa kata sedap bebenor... So, bapak pon bawakla ibu n amin p ayam penyet untuk merasai kelazatan ayam penyet seperti yang digembar-gemburkan... Ibu pon teringin nak tengok rupa bentuk ayam tu camne... betul2 penyetka, apa ka...

Amin n bapak kat restoran ayam penyet...



Nilah menu yang ibu try tuh.... X sempat nak tangkap gambaq pasai amin dah buat macam2... haha.... Bapak plak order bakso.... Bagi ibu ok2 je lah rasa dia... pedas sgt kot... amin memang x sesuai la nak makan sambal dia tu... Harga dia plak boleh tahan la.... sepinggan ni RM 9.50... ayaq teh ais RM3... Yang tak tahan tu siap ada servis charge tu.... Dah la x servis tera mana pon... Sudu pon kena bangun ambik sendiri... huhu.... Nanti kalu amin besaq, amin p la try kot2 amin suka ka kan.. coz taste setiap orang berlainan kan?... hehe... Ibu sayang amin sgt2.... ummmuuuaaahhhhh....



2 comments:

  1. siap ada service charge?amboiii..tpi memang mahal la kakak...teh air smpai 3 hengget?adoii..

    ReplyDelete
  2. tu la, dah la x sedap tera mana pon... teh ais cayaq licau... huhu

    ReplyDelete