Blogger Backgrounds

Tuesday, June 7, 2011

Gelagat amin masa reunion ibu...

Entry ibu kali ni ada kena mengena ngan entry ibu pasal reunion sebelum ni... Kat entry tu ibu dah janji nak tujuk apa yg amin dok buat masa ibu dok sibuk sembang ngan kawan2 ibu... Jom kita tengok apa yang amin dok buat.... Macam besala... budak kampung konpom main kotoq punyalah... So, ibu biaqkan je... Nak bagi otak amin berkembang la konon.. X tau la berapa tan kuman dah masuk dalam badan amin... hahaha...


Amin dok berkenan kat tiang khemah tu.... dok belek tiang tu punya lama... apa amin tengah pikiaq sebenaqnya?


Lepas belek tiang lama2, amin main batu plak....Tapi ok la coz la ni amin dah x masukkan benda2 dalam mulut dah.... So, tahap kebimbangan ibu utk biaqkan amin main tanah n batu dah menurun.. hehe


Amin tengah tunjuk something kat member dia.... Kawan amin ni anak aunty suhaily... dia sgtlah friendlynya...


Amin buat apa camtu?... Bila ibu pangge dia buat muka macam2 plak... payahla camni...hehe

Bila ibu pangge lagi suh salam ngan kawan2 ibu, terus lepak atas batu... Buat perangaila tu... haha... pastu ibu pangge2 pon amin x mo gak sampai la bapak kena p ambik n dukung dia.... Ish2, nanti besaq jangan buat perangai camtu dah na amin... Ibu sayang amin sgt2.... ummuuuuuaaahhhh

No comments:

Post a Comment