Blogger Backgrounds

Wednesday, January 23, 2013

Hari ini dalam sejarah..

Hari ni entry ibu pasal amin yang sangat best hari ni... Hari ni, 23 January 2013, amin tak nangis p sekolah... Hari ni adalah hari ke 53 amin kat sekolah... hahaha... lama sungguh ambik masa menyesuaikan diri anak ibu sorang nih... menyesuaikan diri masa pagi2 tu je la.. lepas ibu balik, amin ok je..appaaau amin nih...Fuhh... memang ibu rasa heaven sgt masa hantaq amin p sekolah pagi tadi.. cikgu2 pon nampak muka lega je bila amin tak nangis macam biasa... Ini bermakna, amin dah berjaya menyesuaikan diri berpisah ngan ibu masa pagi2 hantaq amin p sekolah.. baru la sama ngan anak2 orang lain yang dok hantaq sama ibu pagi2 tuh.. bestnya... alhamdulillah.. bersyukur ke hadratmu Ya Allah.... Hari ni juga bertambah lagi sorang sepupu amin... Anak pakngah Kie n makngah Tikah... Alhamdulillah... Semua benda2 yang menggembirakan berlaku hari ni... Selamat menjadi ayah n ibu buat pakngah n makngah.... nanti amin p melawat na... Ibu sayang amin sgt2.. ummuuaahhhhh

No comments:

Post a Comment