Blogger Backgrounds

Tuesday, February 5, 2013

Abang n adik..

 Entry ibu kali ni tak dak nak citer apa pon.. saja je nak tepek gambaq adik n abang nih.. Abang amin ni sayang sgt adik Abdullah dia nih... Kalau tgk baby mana2 mesti tanya, abdullah mana?... haha.. Abdullah ada ngan mama dia la... Tapi lepas ni abdullah, mama n ayah dia nak pindah balik utara dah.. makanya, abang amin boleh jumpak adik dia selalu... hehe... Jom kita layan gambaq amin n abdullah... abdullah asyik tidoq je dalam gambaq2 nih kan amin... nanti abdullah besaq, boleh lawan gusti..


No comments:

Post a Comment