Blogger Backgrounds

Tuesday, November 1, 2011

Amin @ pekan hari...

Kali ni entry ibu pasal kita p pekan hari ngan tok wan.. pekan hari ni kat Kuala Ketil.. Setiap hari Sabtu akan ada pekan hari kat sini.. Macam2 ada jual... Jom kita tengok, apa aktiviti amin kat sana....

Mula2 jumpa ikan pekasam... Uish, terus kecoq ayaq lioq... haha... Tok wan terus beli pekasam kat sini.. Amin apa lagi, kalau ibu x tarik tangan mesti amin dah p ramas2 pekasam orang tu.. haha...

Pastu jumpak buah-buahan plak... Buah2an kat sini fresh n murah... Satu lagi kalau nak cari yang fresh n murah, kena p pekan hari kat Baling... Tapi sangat jauh.. Malaih la ibu nak drive p sana... Sini pon ok gak kan amin?...

Pastu, amin tau sapa yang kita jumpak?... Yang baju kuning tu tok limah... Tok limah pon mai pekan hari jugak... Terus amin ajak tok limah tengok ikan keli lama2... haha.. Tapi tok limah rajin layan amin, maklumlah.. amin kan cucu tunggal tok limah buat masa ni...Lepas tu, dah lama sangat, ibu pon dukung amin arr, ajak tengok benda lain.. haha.. lepas tu kita pon balik... Itulah cerita ibu bawak amin p pekan hari.. Ibu sayang amin sgt2... ummuuuuaaahhh

No comments:

Post a Comment