Blogger Backgrounds

Tuesday, November 1, 2011

Amin Vs Brooch

Entry ibu kali ni pasal amin vs brooch... Ami n ni memang suka main dengan brooch.. and kalau kat rumah, selalu la kaki2 orang x berdosa luka terkena brooch ni coz amin suka sepahkan brooch ni merata2.. haha... Tapi kaki amin x pernah kena lagi la buat masa ni.. maybe amin alert kot kat mana amin sepahkan brooch2 tersebut...Jom kita layan gambaq2 amin kat kedai brooch...

Amin suka sgt dengan brooch2 ni... tengok tu, belek brooch sampai x tgk benda lain dah... orang lelaki mana pakai brooch2 ni amin..

Ibu rasa mesti amin rasa macam main puzzle je kan kat kedai brooch ni.. Amin suka angkat n letak balik.. Jenuhla ibu tunggu amin main kat situ... Tapi x pa, ibu pon boleh jamu2 mata tengok brooch yang lawa2 kat c2... ibu sayang amin sgt2.. ummmuuuuaaaahhh

No comments:

Post a Comment