Blogger Backgrounds

Tuesday, November 1, 2011

Jalan2 cari penat...

Entry ibu kali ni still nak citer masa kita p kl hari tu... Kalau p kl, x sah kalu ibu x jejakkan kaki kat sini.. rasa macam ada satu kekurangan je... Kat mana amin?... of coursela jalan TAR kan.. hehe.. Kalau p kat sini, memang jalan2 cari penatla... Entry kali ni ibu nak citer pasal gedung tudung yang kita masuk... masyaallah, banyak sungguh tudung dia.. kat penang memang x dak kedai camni rasanya ... Jom kita layan gambaq2 amin dalam gedung tudung tersebut..

Amin tangkap gambaq skema bersama "mimim" tersayang..

"Mimim", will u marry me?.. haha... awat amin melamar chumim kat kedai tudung nih?...

Amin n chumim memperagakan tudung yang pelik.. haha.. cam kelawaq... kat penang pon ada nih.. kalau beli tudung ni jimatla, x yah beli baju dah.. haha

amin mursyidi bertukar rupa menjadi "amina mursyidah"... kuang2

amin tengah tengok "mimim" dia dengan muka penuh tanda tanya... mungkin amin pelik nape chumim tambah lagi tudung atas kepala...

tempat favourite amin kalau kat mana2 pon.. mesti nak p kacau gak fire extinguisher tuh...

Amin bersama "mimim" di luaq kedai tersebut... Chumim dapat 1 selendang... ibu langsung x beli apa.. x berkenan pon.. punyala banyak tudung, tapi satu pon ibu x berkenan... memang muka penang la ibu nih... Tudung kat penang juga yang menjadi idaman kalbuku.. hehe

Amin bersama chumim n tokwan di luaq kedai tu... Dah letih dah kawad dalam kedai n jalan kat Jalan TAR... Itulah kisah kita masa jalan2 kat sana... Walaupon penat, kita enjoy ourself kat sana kan amin... Nanti kita p lagi na amin... Ibu sayang amin sangat2... ummuuuaaahhhh...

No comments:

Post a Comment