Blogger Backgrounds

Wednesday, October 5, 2011

Gunting rambut

Entry ibu kali ni nak cerita macammana amin digunting rambutnya... Rambut amin ni cepat panjang.. selalu jugakla kena gunting sebab nak bagi nampak kemas.. Tok x suka rambut panjang2 nih.. Kalau ibu, ibu suka je nak ikat tocang kat amin nih.. haha... Kepala amin ni belum pernah dipegang oleh orang lain selain tok untuk tujuan menggunting rambut nih... Kiranya kat rumah kita, tok bertugas sebagai barber la... Kiranya, amin n tokwan x yah p kedai la kalau nak potong rambut....Rambut amin memang selalu kemas je.. Jom kita tengok gambaq2 amin gunting rambut....

Mula2, bubuh bedak dulu penuh2 kepala.. habisla.. amin ada uban.. hehe



Aktiviti menggunting ataupun memesin rambut amin dimulakan.... Masa mula2 dok diam lagi.. main2 ngan botol bedak tu...



Pastu, still main ngan botol bedak, tapi dah bergerak2... besalakan amin, baby lagi.. camne nak suruh dok diam kan?.. Tapi tok sangat sabar.. langsung x marah kat amin.. kalau ibu,.......... (sila isi sendiri tempat kosong tersebut)... hehe


tok mesin rambut amin sambil story citer2 dongeng... haha


tengok tu.. dah macam2 gaya dah amin duduk...


amin gataila tok... rambut tikam belakang amin....


Itulah kisah amin gunting rambut dengan tok... Memang payah sangat nak gunting rambut amin... kalau ibu yang gunting, mesti dah jadi padang rumput yang kena lanyak dengan traktor... haha... Tok gunting cantik je, walaupon amin dok x diam... Ibu sayang amin sgt2.... ummmmmuuuaaaahh...

No comments:

Post a Comment