Blogger Backgrounds

Thursday, September 2, 2010

Budak nakal makan itik....

Hari ni ibu nak entry pasai perangai amin lagi... lately, amin dah pandai macam2.. tapi yang paling ibu geram sekali, amin suka sangat hisap itik tu macam hisap puting... Ibu bukannya apa, ibu takut jongang je... haha... Bonto itik tu macam besaq gak arr.. kalu puting yang amin dok hisap tu kira ok la coz kecik je... hehe... Tengok tu, kalau ibu tarik, lagi kuat dia hisap... Kadang2, ibu rasa nak gigit2 budak kecik nih... hehe... gerammmm..... ummuuaaahh2.... Jom kita tengok gambaq2 amin tengah makan itik... huhu...



Tengok tu, happy la plak makan itik.. hehe... Tapi ibu pon sangat happy coz amin dah pandai macam2... Makan itik pon makan itik lah... haha.. Sayang amin sgt2.... ummuuaaahhh...

2 comments: