Blogger Backgrounds

Thursday, September 2, 2010

Manjanya dier ngan tok n tok wan...

Ibu nak citer pasal amin, tok n tok wan... Mak teh kata, amin, tok n tok wan nih 3 jiwa 1 hati... ke 3 hati 1 jiwa... ntah la.. ibu pon x tau mana satu yang betul.. Tapi yang penting memang x boleh dipisahkan.. hehe... Amin mmg dok ngan tok n tok wan sejak dari lahir lagi tau... Ibu n bapak pi kerja so tinggal amin ngan tok wan n tok.. Tapi ibu n bapak balik selalu tgk amin... Ibu n bapak takut nak tinggal amin kat pengasuh coz sayang sgt kat amin, so ibu n bapak takut la jadi apa2 kat amin kalu dok umah pengasuh.. Dah la dok dengaq macam2 cerita pasal pengasuh nih..huhu... Kalau dok ngan tok wan n tok, insyaallah terjamin...Kasih sayang pon berlebih-lebihan untuk amin sorang.. hehe
Tengok tu.. melampau la dia tu... dah dok atas tok wan nak pegang tangan tok plak... Sayang sangat anak ibu nih... ummuuaahh2...

Ni lagi la... Amin kalu ngan tok, manja sgt... suka la gomoi2 tok... cayang2 tok... Behave je kalu dok atas tok n tok wan... Tapi mmg amin bertuahla coz sume org sayang amin... Maklumlah, amin yang kecik sekali... Sampai tok marah ibu la coz biaq cucu dia kena ketit nyamuk.. haha... nyomel... Sayang anak ibu sgt2... ummmuuuaahh2

2 comments:

  1. tak aci amin nih... mengambil tempat cu mim nih...
    huhuhuhuhu.... tersisih-tersisih...
    cepat pujuk balik... merajuk nih...

    ReplyDelete
  2. haha... ala, nak wat camne.. takhta chu mim dah terlepas ke tgn amin.... Chu mim mai balik dulu... nnt amin pujuk nu.. ummuuuaaahh2...

    ReplyDelete