Blogger Backgrounds

Thursday, May 2, 2013

Abang amin n abdullah lagi..


Entry ibu kali ni nak cerita pasal amin n adik amin... depa dua orang ni sangatlah sayang menyayang... haha... yang abang gheja buat adik, yang adik gheja gigit abang... Tapi amin sangatlah protect adik dia sorang ni.. sapa nak ambik pon x bagi.. Sanggup ambik dari orang yang tengah dukung adik n dukung sendiri.. haha... sayang ngat adik dia... Tapi selalu buli adik.. adik tengah merangkak kat tengah rumah tiba2 amin mai kayuh basikal n langgaq adik tanpa rasa bersalah... adik pulak seorang yang cool.. kalau sakit sangat baru nangis.. makanya kalau terlepas pandang, kalau adik nangis tu maksudnya ibu tau la abang amin buat adik dengan sangat sakit... haha.. apppau abang amin nih... memang nature kids camtu kan... Dah lepas amin tengok adik nangis, mestila timbul rasa kesian dalam diri amin... lepas tu terusla keluar ayat macam ni " adik, amin mintak maaf ..."  Jom kita layan gambaq amin n abdullah.. ni masa tengok something bersama2...

Cuba teka abang amin n abdullah tengah tengok apa?... masa ni memang baik giler la.. satg kalau ada yang tak kena sket, tolak adik dengan senang hati la... Cian adik.. Adik sabaq sat na.. Nanti bila adik besaq, adik buli la abang amin balik.. haha

Amin n abdullah tengah tengok phone mak teh a.k.a mama abdullah... hehe.... phone mak teh ni ada macam2.. x macam phone ibu.. apa pon takdak... amin kata.. haha... apa2 pon ibu sayang amin n abdullah sgt2.. ummuuuaaaahhhhhh

1 comment: