Blogger Backgrounds

Monday, May 20, 2013

dINASOUR


Entry ibu kli ni nak citer pasal amin ni yang suka sgt lukis mural kat dinding rumah... ni mural latest yang amin buat... dalam ibu dok jaga2 tu, terhasil jugak mural yang besaq... haha... kat rumah tok tokwan takpala boleh padam kalau conteng.. kat rumah kita, alamatnya kekal la mural tu kat situ selagi x cat lain... haha... Takpa.. la ni amin dah boleh lukis sesuka hati amin... hari tu sebab dinding bersih lagi, so, ibu x bagi amin lukis2 dinding ni... ibu rasa macam serabut kalau dinding kotoq... lagipun amin dah besaq... lukis atas kertas sudah... tapi bila dah alang2 lukis, lukis la sebanyak mana yang amin suka wahai anakku.... alang2 nak cat nanti kan.. haha...


Inilah dinasour yang amin lukis tu... Kira cukup gakla sifat... yang paling best, dinasour tu senyum... haha.. mmg friendly sungguh dinasour tu... Amin kata, ni Dibo.... ha la... ha la..... banyak sangat tengok 613.. Semua kartun dah kenai.... Cian amin, bila dok ngan ibu takdak 613... Tokwan suh ibu langgan 613 la.. Tapi kalau ibu langgan 613, x leh tengok citer lain la ibu... tv umah kita ada 1 je kan amin.. rumah tokwan takpala, tv banyak... huhuhu... oklah amin, setakat ni saja citer pasal mural... nanti kita sambung lagi k.. ibu sayang amin sgt2... ummuuuuaaahhhh

No comments:

Post a Comment