Blogger Backgrounds

Friday, September 7, 2012

OPERASI TAYANG BADAN...

Entry ibu kali ni nak citer pasal amin n sepupu a.k.a adik amin.. Nama adik amin ni Abdullah Fa'id... Abdullah dilahirkan pada 26 june 2012.. Kiranya baru 2 bulan lebihla Abdullah ni.. Tapi Abdullah ni tinggi orangnya... masa lahir dulu pon dah panjang... x padan dengan mak dia yang hanya pendek secoet.. hehe.. jgn marah ye mak teh..... Nampak x amin? Abdullah dah nak sama panjang ngan amin dah....

Gambaq sexy sket.. masa ni Abdullah nak mandi.. Tapi abang amin pon terus bukak baju nak mandi gak ngan adik dia... Tapi sebelum mandi, posing2 tunjuk badan dulu... hehe... sama je colour anak ibu berdua nih... Kaler coklat.. haha...

Oh..oh... Sayang adik ye... Abang amin jgn tekan adik kuat2 sgt2...  Ibu suka sgt gambaq nih.. amin nampak cam abang yang penyayang.... alhamdulillah.. walaupun kadang2 dilepuknya adik abdullah nih.. tapi Abdullah jenis kuat, tak nangis pon.. Macam ni la kalau org ada abg kan?.. Abang plak tak berapa nak reti bahasa lagi... huhu.. Mintak maaf abdullah...

Nak letak adik atas lengan plak amin syidi nih.. Dah la sexy.. Nasib adik sporting je.. Penah sekali tu, beria2 nak suh tok letak adika tas riba dia.. pastu tak sampai 3 saat, amin bangun n letak adik kat bawah.. nasib tok mmg dok pegang sket adik tu.. kalau tak, aduss... x taula, mesti sakit adik abdullah nih...


Amin Mursyidi Vs Abdullah Fa'id.... Cucu ke 6 & 7 dalam family tok n tokwan... Sayang awak berdua... Ummmuuuaaahhhh....

1 comment:

  1. hehe...betul la...sama kaler anak ibu dua2 org nih...lots of loves to abg n adik (^_^)

    ReplyDelete