Blogger Backgrounds

Sunday, April 15, 2012

Outing ngan cousin...

Entry ibu kali ni nak citer pasal amin outing ngan kakak hannan n abang aiman kt Seberang Perai City.... Tapi macam biasala.. amin mesti la ngan kakak hannan coz abang aiman terlalu banyak agenda lain...Lagipon, amin mmg ngam kakak hannan.. Jom kita layan gambaq2 amin outing ngn kakak hannan...

Amin suka ajak kakak hannan p merata2.. Tapi kakak hannan baik, dia layan je amin nak p mana pon.. kiranya amin tak hirau kat ibu dah la masa nih.. jalan2 pon pegang tangan kakak hannan je...

Kakak hannan tengah tunjuk apa tu kat amin?

Nanti bila dah besaq mesti amin nampak macam boyfriend kakak hannan... Coz kakak hannan kecik je.... hehe

tengok tu... amin suruh kakak hannan jaga kasut amin.. Amin plak berlari2 merata dengan tak pakai kasut.. Nanti kuman masuk kaki amin ibu tatau...

Akhir sekali kita bergambaq beramai2 depan kedai Bata.. Bestnya kalau ibu ada anak ramai camnih... hehe.. Takpe... abang aiman n kakak hannan pon kira anak ibu gak.. hehe.. Ibu sayang amin sgt2... ummmuuuaaahhh

No comments:

Post a Comment