Blogger Backgrounds

Monday, April 16, 2012

Ish..ish.. sapa conteng nih?

Entry ibu kali ni nak citer pasal amin yang suka sgt conteng2 semua benda yang boleh diconteng... Yang selalu jadi mangsa ialah dinding rumah tok n rumah ibu... Dinding rumah tok takpala boleh lap balik lepas conteng... Tapi dinding rumah ibu tak leh lap, hasil contengan amin tu statik kat situ la jadi mural... Dah la rumah ibu sekangkang kera je... Semua dinding amin conteng.. haha...takpa, takpa.. amin tgh tingkatkan kreativiti, so ibu biarkan je... Nanti ibu tunjuk hasil kerja amin kat dinding rumah ibu.. kali ni ibu nak tunjukkan hasil kerja amin yang tak kena pada tempatnya...jom kita layan hasil kerja amin...

Ni la hasil kreativiti amin yang tak kena pada tempatnya tu... atas kopiah bapak amin lukis.. guna red ink plak tuh.. haha... dah jadi korban la kopiah bapak nih.. tapi yang best tu amin dah boleh tulis 0,1 dan 2 ikut aturan... 3 x nampak bentuk lagi.. yang petak tu ibu tanya apadia?.. amin kata kereta... haha.. ibu tak nampak cam kereta pon.. tapi okla tuh... takpa, pelan2 kayuh na...

tengok tu, amin tulis nombor 0,1 n 2 ikut aturan plak kali nih... selalunya merata2 and ikut suka amin je.... bagus..bagus.. ada improvement... bapak mula2 nak marah, tapi bila tengok number tu amin tulis tersusun elok je, terus tak jadi marah... haha... jgn conteng tudung ibu tau... kopiah bapak takpe.. hehe...keep it up k amin... Ibu sayang amin sgt2.. ummuuuaaahhh

No comments:

Post a Comment