Blogger Backgrounds

Thursday, August 19, 2010

Many faces of Amin...

Hari ni ibu nak entry perangai amin semenjak 2 menjak nih...Amin memang manja ngan bapak... So, lepas je bapak balik terawikh semalam, terus je nak lepak ngan bapak.. X mo dah main ngan ibu... Excited sangat bila tengok bapak balik... Siap sembang2 dalam bahasa jerman lagi.. hehe... Ni la muka2 amin bila dok ngan bapak.. Apa yang best sangat ibu pon x tau... Nak tengok tv pon nak dok atas bapak gak... Sayang anak ibu nih...

Apa yang best sangat lepak atas bapak ibu pon x tau... Bapak bukan ada isi sgt.. Ibu lagi empuk tau... hehe... Bila la nak hilang lemak2 tepu ibu nih?... hehe.. Makin menepu ada la.. Apa2 pon memang ibu bagi kredit la kat bapak coz walaupun x selalu bersama amin, tapi amin still rapat ngan bapak... ummuuaaahh.. sayang anak ibu nih....

1 comment:

  1. alololo..comeynya amin ni..amin2,ni aunty fizah tau..menurut nenek amin, kita ada bau2 bacang..so,kalau raya ni amin mai umah aunty fizah,amin boleh la dpt duit raya tau..hehe..ajak ibu dgn bapak amin mai tau.. =)

    p/s:kakak,awat comel sgt blog nih..hehe...

    ReplyDelete