Blogger Backgrounds

Saturday, July 10, 2010

Amin @ Ko'bah... Menikah Uncle Syal

10 July yg lalu, ibu bawak amin pi majlis pernikahan uncle syal kat Ko'bah, Pendang.... Tapi kita sampai lambat sket... masa kita sampai kat masjid tu, uncle Syal tengah menikah... Tak sempat nak tengok dari awal... takpalakan amin, yang penting uncle syal dah selamat menjadi suami orang... semoga uncle syal akan menjadi suami yang soleh dan dapat mengemudikan rumahtangga dengan aman bahagia sehingga ke akhir hayat... Congratulations to uncle Syal coz dapat wife yang cun melecun... hehe
Amin with tok wan, tok su, uncle nub n bapak kat masjid... right after uncle syal siap menikah..tengan tunggu geng2 perempuan habis solat...


Amin ngan tok su n pengantin baru (uncle syal n his wife) yang bagai pinang dibelah 2... sama cantik sama padan...


Amin ngan tok ngah, dini n pak su akmal

Kita sampai kat rumah bride tu lepas majlis menikah kat masjid dekat2 nak pukul 3 dah ibu rasa.. n then terus la rombongan kita dijamu makan... Sedap2... x sempat nak snap gambaq plak.. Lapaq sangat kot.. haha... lepas makan, upacara menyarung cincin n sesi fotografi.. N then kita pon balik.... Best2.... Nanti bulan 9 kita p kenduri plak... Ni baru menikah... hehe...Ibu sayang amin sangat2... ummmuuaahhh

No comments:

Post a Comment