Blogger Backgrounds

Sunday, July 11, 2010

Amin bela itik daa!!!

Haha.. Amin bela itik?... Nak jadi penternak berjaya ke?.. hehe... Amin bela itik mainan je.... Cute sgt itik amin nih... hehe... Amin ada 6 ekor itik untuk dibela.. haha....

Tiga ekor itik amin yang berjaya dipilih untuk snapshot... hehe

Itik-itik amin tengah berenang sementara menunggu amin nak main ngan depa


Cepelum!!! Amin dah mendarat masuk dalam kolam renang yang muat2 badan amin je.. haha..


Amin dok tengah habaq kat ibu sesuatu, tapi ibu tak paham.. haha


Amin menyampah ngan ibu coz tak paham apa dia cakap.. terus je la main ngan itik.. haha


Amin syok sangat main ngan itik sampai x mau sudah mandi... hehe

p/s bila amin dan boleh baca blog ni nnt, mesti amin marah ibu coz letak gambaq amin mandi... haha... jangan marah tau amin.... Ibu sayang amin sangat2....ummuuuaaahhh2

No comments:

Post a Comment