Blogger Backgrounds

Wednesday, December 11, 2013

Floating Market, Hatyai, Thailand

Entry kali ni ibu nak cerita pasal kita p floating market kat Hatyai... Eh.. kita tidoqla kat hatyai malam tu... yang ibu citer tadi tu masa kita nak balik.. haha.. tu la lama sgt ibu simpan entry ni sampai lupa... kita sampai hatyai dah malam.. harusla tidoq kan.. huhu... sorry na amin.. jom kita jalan2 kat floating market...

 
ibu, tokwan, tok n amin posing kat floating market.. Depa yang menjual semua dok dalam sampan.. sebab tu la tempat ni dipanggil floating market..

 
Amin n bapak plak posing.. Masa ni amin memamng takmau jalan dah... kiranya tanya kaki ada ka dak pon jawab takdakla... apppau anak ibu ni.. tapi ibu faham.. walaupon badan amin besaq, amin baru berusia 3 tahun masa ni. harusla dukung kan.. haha...sebenaqnya, kita mai kat sini untuk dinner.... tapi disebabkan keletihan perjalanan dari phuket tadi, kita tapau semua makanan n balik makan kat hotel saja... best gak makanan kat situ.. semuanya goreng tepung... tokwan beli banyak sangat makanan... kita pon tumpang makan la.. tokwan ngn tok mana larat nak perabis semua makanan tu..kan amin kan... ibu cuma beli pinggan kertas ja...hahaha

Tengok tu, amin tengah buat perangai.. takmo jalan.. ibu takdan nak tangkap gambaq org jual2 dlam sampan tu.. appau anak ibu nih... nampak x apa dia tulis kat belakang tu?... berpintal2.. ibu pon taktau jugak coz tak dan pon nak ambik tau.. amin dah letih sgt... ok, setakat ni ja coretan ibu kali ni... lain kali kita coret mencoret lagi na.. ibu sayang amin sgt2... ummmuuuaahhh

No comments:

Post a Comment