Blogger Backgrounds

Thursday, January 2, 2014

Happy New Year 2014

Assalamualaikum.... pejam celik, pejam celik dah masuk tahun 2014... Maka meningkatlah umoq amin n ibu... Tak lama lagi amin dah nak masuk 4 tahun... Alhamdulillah, Allah bagi kesempatan lagi untuk ibu menjaga amin sehingga ke hari ini...Semoga Allah permudahkan segala urusan dan permurahkan rezeki kita pada tahun ini dan seterusnya...

Ni gambaq amin kat playstation Amin... kiranya makan, tidoq, main sume kat sini la... amin panggil ni rumah amin... yang bestnya, semenjak 2 menjak ni, bila ibu ajak tidoq ngan ibu, amin akan kata camni... rumah ibu best jugak.. tapi rumah amin lagi best sebab banyak mainan... amin balik dulu na.. pastu salam n sayang ibu... huhu.. macam duduk rumah lain plak amin nih.. haha...

Tahun baru ni macam biasa, tiada apa yang berubah... ibu still kat USM, Bapak still kat MAYBANK n Amin still sekolah kat tempat yang sama.... Graduan Kecil tetap dihati.. Semoga kita dapat memberikan yang terbaik pada tahun ini... Belajaq baik2 ye sayang... Jangan pukul kawan kat sekolah na... Ibu doakan Amin jadi anak yang berjaya di dunia dan akhirat.. Ibu sayang Amin sgt2.. ummuuuaaahhhh

No comments:

Post a Comment