Blogger Backgrounds

Wednesday, December 11, 2013

Kilang Kacang2, Hatyai, Thailand

Entry kali ni pasal kita p melawat kilang kacang kat Hatyai... masa kita p phuket hari tu, masa on the way balik penang, kita singgah hatyai.. tapi tak tidoq la coz hatyai tu dekat dah ngan tempat kita.. perjalanan dalam 2 jam setengah ja... kat sini banyak sgt kacang untuk dijual.. dah anma pon kilang kacang, of course la abnayak kacang kan amin.. apala ibu ni.. ok.. jom kita layan gambaq kita sendiri kat sana...

 
budak appau naik dukung... Dah besaq pon nak naik dukung lagi..

 
tok tengah pilih kacang...

 
Ahli-ahli rombongan semua sedang pilih kacang nak bawak balik malaysia.. macamla malaysia tak dak kacang kan amin.. hehe.. tapi dah alang2 sampai harus beli... berapa la keuntungan kedai kilang ni ye?.. haha.. amin nampak tak tok n tokwan dalam gambaq ni?

Amin pon nak pilih kacang sendiri gak... 

Muka sedih sebab ibu tak bagi beli apa yang dia nak..haha

Kedai kat kilang kacang ni bagi makan mee free.. makanya rezeki jangan ditolak ya kawan2... jom kita makan.. tapi pedas sgt2... amin makan sampai mulut jadi merah.. sedap kot.. ibu malaih makan mi... bapak yang habaq kata pedas... ok.. setakat ini saja coretan ibu kali ni... ibu sayang amin sgt2... ummuuuaaaahhh

No comments:

Post a Comment