Blogger Backgrounds

Wednesday, October 13, 2010

Amin x sihat lagi... huhu

Hari ni adalah sambungan entry ibu semalam... Hari ni pon ibu still sedey lagi coz amin still x sihat.... Mulut amin ada banyak gelembung warna putih... huhu... apa ntah istilah perubatannya.. ibu kurang periksa n malas nak search.. huhu... apa la ibu ni kan?... haha...
Sedihnya ibu tgk amin camnih.... Mana la anak ibu yang aktif tuh... Asyik tido je coz amin x leh makan n dr nasihatkan jangan minum susu jugak.. So, amin boleh minum air masak je la.. dah la cirit birit... Tapi amin dah x muntah.. Satu perkembangan yang baik...


ibu letak kain basah atas dahi amin nak bagi amin selesa sket... Ibu doakan amin cepat sihat... Orang kata ni demam nak pandai something.. ibu pon tak taulah.. mintak2 amn sihat2 terus leh jalan.. haha... logikkah itu terjadi?... haha


Tengok tu... habis putih2 mulut amin.. mesti amin x selesa kan sayang?... Takpe.. ibu sapu ubat selalu bagi cepat lega.. nnt amin leh makan banyak2 k...

Amin dah tak boleh hisap puting lagi... kan amin sakit mulut... Cian anak ibu nih....Takpe la kan.. bukan ada faedah pon hisap puting tu kan amin?... tapi amin suka sangat... takpe, nnt kalu lega mulut amin tuh, kalu amin nak hisap jugak, ibu bagi la.. hehe.... Semoga amin cepat sembuh... ummuuaahh2.. sayang anak ibu nih....

No comments:

Post a Comment