Blogger Backgrounds

Thursday, November 13, 2014

arjuna beta- fynn jamal



Tak kanku biarkan walau ribut menyentakmu yang tidur
datang petir menyambar
jengking dan ular
bonda takkan berundur

nyamanlah arjuna beta
mimpikan yang indah saja
nanti bila kau buka mata
semua tak serupa

 kan ada satu ketika kau tak tahu mana nak pergi
jalan betul, anakanda
tak jelas mata
ambil yang sarat duri

hiduplah arjuna beta
biarkan jasad yang luka
selama tuhanmu ada
takkan engkau tercela

ngeri tak terbayang mata
bonda takkan ada sentiasa
nanti moga kau tak lupa
bonda memujukmu, anakanda

hiduplah arjuna beta
biarkan jasad yang luka
selama tuhanmu ada
takkan engkau tercela

nyamanlah arjuna beta
mimpikan yang indah saja
nanti bila kau buka mata
semua tak serupa


 Inilah arjuna hati ibu...ibu sayang dia sangat2...dalam gambaq ni amin pakai headphone ibu... haha.. haruslah kaler pink kan amin... jambu gitu anak ibu nih...

bagi dinasour makan ayam kat Nilai 3...
 
Ibu tujukan lagu kat atas ni khas untuk amin tau.... mmg best sgt lirik dia... silalah hayatinya wahai sayangku.... ibu sayang amin sgt2... ummuuuaaahhhh

4 comments:

  1. terima kasih komen di blog akak...
    ooo Nilai 3 pun der gambar 3d .. harus pergi...
    arjuna beta mendayu2kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah.. ada, tapi x banyak.. kat tepi2 dinding area textile walk tu...

      Delete
  2. pssss :: terpandangkan gambar kat tepi tu Amin n Tok Wan tu.. Tok Wan tu buat saya teringat pada arwah bapak macam serupa pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan akak, mmg kita akan sentiasa merindui bapak kita di mana jua sama ada masih ada ataupun telah pergi menemui Ilahi.. Semoga arwah bapak akak ditempatkan dikalangan solihin.. amin

      Delete